نمایه کلیدواژه ها

آ

  • آموزش فلسفة آموزش جامعه‌شناسی [دوره 1، شماره 1، 1398، صفحه 9-32]
  • آموزش آموزشِ مطالعات اجتماعی: رویکرد محافظه‌کارانه یا رویکرد تحول‌گرا [دوره 1، شماره 1، 1398، صفحه 57-76]
  • آموزش فلسفۀ آموزش مطالعات اجتماعی در نظام تعلیم و تربیت جمهوری اسلامی ایران [دوره 1، شماره 1، 1398، صفحه 77-100]
  • آموزش بررسی پیامدهای اجتماعی ازدواج زودهنگام بر روند آموزش دختران(مطالعه موردی: شهر اسفرورین) [دوره 1، شماره 2، 1398، صفحه 123-146]
  • آموزش تاریخ شناسایی و نقد منابع تاریخی و نقش آن در آموزش تاریخ مطالعۀ موردی: تاریخ یمینی [دوره 1، شماره 1، 1398، صفحه 101-126]
  • آموزش جغرافیا ایجاد موقعیت‌های یادگیری اثربخش در آموزش جغرافیا با استفاده از راهبرد آموزش ترکیبی و گردش علمی [دوره 1، شماره 2، 1398، صفحه 69-95]
  • آموزش جغرافیا بررسی تصورات دانشجومعلمان رشته آموزش جغرافیا در بدو ورود نسبت به مولفه‌های نظام آموزشی دانشگاه فرهنگیان [دوره 1، شماره 2، 1398، صفحه 97-121]
  • آموزش مطالعات اجتماعی راهبردهای تدریس موثر در آموزش مطالعات اجتماعی [دوره 1، شماره 2، 1398، صفحه 1-27]
  • آنتروپی شانون ارزیابی محتوای کتاب مطالعات اجتماعی پنجم ابتدایی از نظر میزان توجه به مؤلفه‌های مهارت‌های اجتماعی بر اساس تکنیک آنتروپی شانون [دوره 1، شماره 1، 1398، صفحه 127-138]

ا

  • ازدواج بررسی پیامدهای اجتماعی ازدواج زودهنگام بر روند آموزش دختران(مطالعه موردی: شهر اسفرورین) [دوره 1، شماره 2، 1398، صفحه 123-146]
  • ازدواج زود هنگام بررسی پیامدهای اجتماعی ازدواج زودهنگام بر روند آموزش دختران(مطالعه موردی: شهر اسفرورین) [دوره 1، شماره 2، 1398، صفحه 123-146]

ب

  • برنامه‌درسی پنهان بررسی تصورات دانشجومعلمان رشته آموزش جغرافیا در بدو ورود نسبت به مولفه‌های نظام آموزشی دانشگاه فرهنگیان [دوره 1، شماره 2، 1398، صفحه 97-121]

پ

  • پردیس‌های استانی تأملی بر شیوه‌ی جذب و توزیع دانشجومعلمان رشته‌ی آموزش جغرافیا در دانشگاه فرهنگیان [دوره 1، شماره 2، 1398، صفحه 29-45]
  • پنجم ابتدایی ارزیابی محتوای کتاب مطالعات اجتماعی پنجم ابتدایی از نظر میزان توجه به مؤلفه‌های مهارت‌های اجتماعی بر اساس تکنیک آنتروپی شانون [دوره 1، شماره 1، 1398، صفحه 127-138]
  • پیش‌بینی فلسفة آموزش جامعه‌شناسی [دوره 1، شماره 1، 1398، صفحه 9-32]

ت

  • تاریخ یمینی شناسایی و نقد منابع تاریخی و نقش آن در آموزش تاریخ مطالعۀ موردی: تاریخ یمینی [دوره 1، شماره 1، 1398، صفحه 101-126]
  • تبیین فلسفة آموزش جامعه‌شناسی [دوره 1، شماره 1، 1398، صفحه 9-32]
  • تحول گرا آموزشِ مطالعات اجتماعی: رویکرد محافظه‌کارانه یا رویکرد تحول‌گرا [دوره 1، شماره 1، 1398، صفحه 57-76]
  • تدریس اثربخش راهبردهای تدریس موثر در آموزش مطالعات اجتماعی [دوره 1، شماره 2، 1398، صفحه 1-27]
  • تعلیم و تربیت فلسفۀ آموزش مطالعات اجتماعی در نظام تعلیم و تربیت جمهوری اسلامی ایران [دوره 1، شماره 1، 1398، صفحه 77-100]
  • تفکر بسط تئوری های شناخت‌شناسی و دیدگاه‌های یادگیری در آموزش اثربخش جغرافیا [دوره 1، شماره 1، 1398، صفحه 33-56]
  • توصیف فلسفة آموزش جامعه‌شناسی [دوره 1، شماره 1، 1398، صفحه 9-32]

ج

  • جامعه‌پذیری راهبردهای تدریس موثر در آموزش مطالعات اجتماعی [دوره 1، شماره 2، 1398، صفحه 1-27]
  • جامعه شبکه‌ای بسط تئوری های شناخت‌شناسی و دیدگاه‌های یادگیری در آموزش اثربخش جغرافیا [دوره 1، شماره 1، 1398، صفحه 33-56]
  • جامعه‌شناسی فلسفة آموزش جامعه‌شناسی [دوره 1، شماره 1، 1398، صفحه 9-32]
  • جغرافیا بسط تئوری های شناخت‌شناسی و دیدگاه‌های یادگیری در آموزش اثربخش جغرافیا [دوره 1، شماره 1، 1398، صفحه 33-56]
  • جنگل های هیرکانی جنگل های هیرکانی بیست و چهارمین اثر ثبت شدۀ ایران در میراث جهانی یونسکو است [دوره 1، شماره 2، 1398]

ح

  • حقوق اجتماعی عوامل مؤثر بر آگاهی شهروندان از مفهوم حقوق شهروندی [دوره 1، شماره 2، 1398، صفحه 47-67]

د

  • دانش‌آموزان بررسی پیامدهای اجتماعی ازدواج زودهنگام بر روند آموزش دختران(مطالعه موردی: شهر اسفرورین) [دوره 1، شماره 2، 1398، صفحه 123-146]
  • دانش آموزش محتوا(PCK ) ایجاد موقعیت‌های یادگیری اثربخش در آموزش جغرافیا با استفاده از راهبرد آموزش ترکیبی و گردش علمی [دوره 1، شماره 2، 1398، صفحه 69-95]
  • دانشجومعلم تأملی بر شیوه‌ی جذب و توزیع دانشجومعلمان رشته‌ی آموزش جغرافیا در دانشگاه فرهنگیان [دوره 1، شماره 2، 1398، صفحه 29-45]
  • دانشجومعلمان بررسی تصورات دانشجومعلمان رشته آموزش جغرافیا در بدو ورود نسبت به مولفه‌های نظام آموزشی دانشگاه فرهنگیان [دوره 1، شماره 2، 1398، صفحه 97-121]
  • دانشگاه فرهنگیان تأملی بر شیوه‌ی جذب و توزیع دانشجومعلمان رشته‌ی آموزش جغرافیا در دانشگاه فرهنگیان [دوره 1، شماره 2، 1398، صفحه 29-45]
  • دانشگاه فرهنگیان بررسی تصورات دانشجومعلمان رشته آموزش جغرافیا در بدو ورود نسبت به مولفه‌های نظام آموزشی دانشگاه فرهنگیان [دوره 1، شماره 2، 1398، صفحه 97-121]
  • دختران بررسی پیامدهای اجتماعی ازدواج زودهنگام بر روند آموزش دختران(مطالعه موردی: شهر اسفرورین) [دوره 1، شماره 2، 1398، صفحه 123-146]

ر

  • راهبرد پروژه‌ها راهبردهای تدریس موثر در آموزش مطالعات اجتماعی [دوره 1، شماره 2، 1398، صفحه 1-27]
  • راهبرد رویدادهای جاری راهبردهای تدریس موثر در آموزش مطالعات اجتماعی [دوره 1، شماره 2، 1398، صفحه 1-27]
  • رسانه‌های جمعی عوامل مؤثر بر آگاهی شهروندان از مفهوم حقوق شهروندی [دوره 1، شماره 2، 1398، صفحه 47-67]
  • رشته‌ی آموزش جغرافیا تأملی بر شیوه‌ی جذب و توزیع دانشجومعلمان رشته‌ی آموزش جغرافیا در دانشگاه فرهنگیان [دوره 1، شماره 2، 1398، صفحه 29-45]

ش

  • شناخت شناسی بسط تئوری های شناخت‌شناسی و دیدگاه‌های یادگیری در آموزش اثربخش جغرافیا [دوره 1، شماره 1، 1398، صفحه 33-56]
  • شهر خورموج عوامل مؤثر بر آگاهی شهروندان از مفهوم حقوق شهروندی [دوره 1، شماره 2، 1398، صفحه 47-67]
  • شهروندی عوامل مؤثر بر آگاهی شهروندان از مفهوم حقوق شهروندی [دوره 1، شماره 2، 1398، صفحه 47-67]

ع

  • عبدالجبار عتبی شناسایی و نقد منابع تاریخی و نقش آن در آموزش تاریخ مطالعۀ موردی: تاریخ یمینی [دوره 1، شماره 1، 1398، صفحه 101-126]
  • علوم اجتماعی آموزشِ مطالعات اجتماعی: رویکرد محافظه‌کارانه یا رویکرد تحول‌گرا [دوره 1، شماره 1، 1398، صفحه 57-76]

ف

  • فلسفه فلسفۀ آموزش مطالعات اجتماعی در نظام تعلیم و تربیت جمهوری اسلامی ایران [دوره 1، شماره 1، 1398، صفحه 77-100]

گ

  • گردش علمی ایجاد موقعیت‌های یادگیری اثربخش در آموزش جغرافیا با استفاده از راهبرد آموزش ترکیبی و گردش علمی [دوره 1، شماره 2، 1398، صفحه 69-95]

م

  • محافظه کارانه آموزشِ مطالعات اجتماعی: رویکرد محافظه‌کارانه یا رویکرد تحول‌گرا [دوره 1، شماره 1، 1398، صفحه 57-76]
  • مشارکت اجتماعی عوامل مؤثر بر آگاهی شهروندان از مفهوم حقوق شهروندی [دوره 1، شماره 2، 1398، صفحه 47-67]
  • مطالعات اجتماعی فلسفۀ آموزش مطالعات اجتماعی در نظام تعلیم و تربیت جمهوری اسلامی ایران [دوره 1، شماره 1، 1398، صفحه 77-100]
  • مطالعات اجتماعی ارزیابی محتوای کتاب مطالعات اجتماعی پنجم ابتدایی از نظر میزان توجه به مؤلفه‌های مهارت‌های اجتماعی بر اساس تکنیک آنتروپی شانون [دوره 1، شماره 1، 1398، صفحه 127-138]
  • منابع تاریخی شناسایی و نقد منابع تاریخی و نقش آن در آموزش تاریخ مطالعۀ موردی: تاریخ یمینی [دوره 1، شماره 1، 1398، صفحه 101-126]
  • مهارت های اجتماعی ارزیابی محتوای کتاب مطالعات اجتماعی پنجم ابتدایی از نظر میزان توجه به مؤلفه‌های مهارت‌های اجتماعی بر اساس تکنیک آنتروپی شانون [دوره 1، شماره 1، 1398، صفحه 127-138]

ن

  • نظریه های یادگیری بسط تئوری های شناخت‌شناسی و دیدگاه‌های یادگیری در آموزش اثربخش جغرافیا [دوره 1، شماره 1، 1398، صفحه 33-56]

ی

  • یادگیری الکترونیک ایجاد موقعیت‌های یادگیری اثربخش در آموزش جغرافیا با استفاده از راهبرد آموزش ترکیبی و گردش علمی [دوره 1، شماره 2، 1398، صفحه 69-95]
  • یادگیری ترکیبی ایجاد موقعیت‌های یادگیری اثربخش در آموزش جغرافیا با استفاده از راهبرد آموزش ترکیبی و گردش علمی [دوره 1، شماره 2، 1398، صفحه 69-95]