آ
-
آموزش
فلسفة آموزش جامعهشناسی [دوره 1، شماره 1، 1398، صفحه 9-32]
-
آموزش
آموزشِ مطالعات اجتماعی: رویکرد محافظهکارانه یا رویکرد تحولگرا [دوره 1، شماره 1، 1398، صفحه 57-76]
-
آموزش
فلسفۀ آموزش مطالعات اجتماعی در نظام تعلیم و تربیت جمهوری اسلامی ایران [دوره 1، شماره 1، 1398، صفحه 77-100]
-
آموزش
بررسی پیامدهای اجتماعی ازدواج زودهنگام بر روند آموزش دختران(مطالعه موردی: شهر اسفرورین) [دوره 1، شماره 2، 1398، صفحه 123-146]
-
آموزش تاریخ
شناسایی و نقد منابع تاریخی و نقش آن در آموزش تاریخ مطالعۀ موردی: تاریخ یمینی [دوره 1، شماره 1، 1398، صفحه 101-126]
-
آموزش جغرافیا
ایجاد موقعیتهای یادگیری اثربخش در آموزش جغرافیا با استفاده از راهبرد آموزش ترکیبی و گردش علمی [دوره 1، شماره 2، 1398، صفحه 69-95]
-
آموزش جغرافیا
بررسی تصورات دانشجومعلمان رشته آموزش جغرافیا در بدو ورود نسبت به مولفههای نظام آموزشی دانشگاه فرهنگیان [دوره 1، شماره 2، 1398، صفحه 97-121]
-
آموزش مطالعات اجتماعی
راهبردهای تدریس موثر در آموزش مطالعات اجتماعی [دوره 1، شماره 2، 1398، صفحه 1-27]
-
آنتروپی شانون
ارزیابی محتوای کتاب مطالعات اجتماعی پنجم ابتدایی از نظر میزان توجه به مؤلفههای مهارتهای اجتماعی بر اساس تکنیک آنتروپی شانون [دوره 1، شماره 1، 1398، صفحه 127-138]
ا
-
ازدواج
بررسی پیامدهای اجتماعی ازدواج زودهنگام بر روند آموزش دختران(مطالعه موردی: شهر اسفرورین) [دوره 1، شماره 2، 1398، صفحه 123-146]
-
ازدواج زود هنگام
بررسی پیامدهای اجتماعی ازدواج زودهنگام بر روند آموزش دختران(مطالعه موردی: شهر اسفرورین) [دوره 1، شماره 2، 1398، صفحه 123-146]
ب
-
برنامهدرسی پنهان
بررسی تصورات دانشجومعلمان رشته آموزش جغرافیا در بدو ورود نسبت به مولفههای نظام آموزشی دانشگاه فرهنگیان [دوره 1، شماره 2، 1398، صفحه 97-121]
پ
-
پردیسهای استانی
تأملی بر شیوهی جذب و توزیع دانشجومعلمان رشتهی آموزش جغرافیا در دانشگاه فرهنگیان [دوره 1، شماره 2، 1398، صفحه 29-45]
-
پنجم ابتدایی
ارزیابی محتوای کتاب مطالعات اجتماعی پنجم ابتدایی از نظر میزان توجه به مؤلفههای مهارتهای اجتماعی بر اساس تکنیک آنتروپی شانون [دوره 1، شماره 1، 1398، صفحه 127-138]
-
پیشبینی
فلسفة آموزش جامعهشناسی [دوره 1، شماره 1، 1398، صفحه 9-32]
ت
-
تاریخ یمینی
شناسایی و نقد منابع تاریخی و نقش آن در آموزش تاریخ مطالعۀ موردی: تاریخ یمینی [دوره 1، شماره 1، 1398، صفحه 101-126]
-
تبیین
فلسفة آموزش جامعهشناسی [دوره 1، شماره 1، 1398، صفحه 9-32]
-
تحول گرا
آموزشِ مطالعات اجتماعی: رویکرد محافظهکارانه یا رویکرد تحولگرا [دوره 1، شماره 1، 1398، صفحه 57-76]
-
تدریس اثربخش
راهبردهای تدریس موثر در آموزش مطالعات اجتماعی [دوره 1، شماره 2، 1398، صفحه 1-27]
-
تعلیم و تربیت
فلسفۀ آموزش مطالعات اجتماعی در نظام تعلیم و تربیت جمهوری اسلامی ایران [دوره 1، شماره 1، 1398، صفحه 77-100]
-
تفکر
بسط تئوری های شناختشناسی و دیدگاههای یادگیری در آموزش اثربخش جغرافیا [دوره 1، شماره 1، 1398، صفحه 33-56]
-
توصیف
فلسفة آموزش جامعهشناسی [دوره 1، شماره 1، 1398، صفحه 9-32]
ج
-
جامعهپذیری
راهبردهای تدریس موثر در آموزش مطالعات اجتماعی [دوره 1، شماره 2، 1398، صفحه 1-27]
-
جامعه شبکهای
بسط تئوری های شناختشناسی و دیدگاههای یادگیری در آموزش اثربخش جغرافیا [دوره 1، شماره 1، 1398، صفحه 33-56]
-
جامعهشناسی
فلسفة آموزش جامعهشناسی [دوره 1، شماره 1، 1398، صفحه 9-32]
-
جغرافیا
بسط تئوری های شناختشناسی و دیدگاههای یادگیری در آموزش اثربخش جغرافیا [دوره 1، شماره 1، 1398، صفحه 33-56]
-
جنگل های هیرکانی
جنگل های هیرکانی بیست و چهارمین اثر ثبت شدۀ ایران در میراث جهانی یونسکو است [دوره 1، شماره 2، 1398]
ح
-
حقوق اجتماعی
عوامل مؤثر بر آگاهی شهروندان از مفهوم حقوق شهروندی [دوره 1، شماره 2، 1398، صفحه 47-67]
د
-
دانشآموزان
بررسی پیامدهای اجتماعی ازدواج زودهنگام بر روند آموزش دختران(مطالعه موردی: شهر اسفرورین) [دوره 1، شماره 2، 1398، صفحه 123-146]
-
دانش آموزش محتوا(PCK )
ایجاد موقعیتهای یادگیری اثربخش در آموزش جغرافیا با استفاده از راهبرد آموزش ترکیبی و گردش علمی [دوره 1، شماره 2، 1398، صفحه 69-95]
-
دانشجومعلم
تأملی بر شیوهی جذب و توزیع دانشجومعلمان رشتهی آموزش جغرافیا در دانشگاه فرهنگیان [دوره 1، شماره 2، 1398، صفحه 29-45]
-
دانشجومعلمان
بررسی تصورات دانشجومعلمان رشته آموزش جغرافیا در بدو ورود نسبت به مولفههای نظام آموزشی دانشگاه فرهنگیان [دوره 1، شماره 2، 1398، صفحه 97-121]
-
دانشگاه فرهنگیان
تأملی بر شیوهی جذب و توزیع دانشجومعلمان رشتهی آموزش جغرافیا در دانشگاه فرهنگیان [دوره 1، شماره 2، 1398، صفحه 29-45]
-
دانشگاه فرهنگیان
بررسی تصورات دانشجومعلمان رشته آموزش جغرافیا در بدو ورود نسبت به مولفههای نظام آموزشی دانشگاه فرهنگیان [دوره 1، شماره 2، 1398، صفحه 97-121]
-
دختران
بررسی پیامدهای اجتماعی ازدواج زودهنگام بر روند آموزش دختران(مطالعه موردی: شهر اسفرورین) [دوره 1، شماره 2، 1398، صفحه 123-146]
ر
-
راهبرد پروژهها
راهبردهای تدریس موثر در آموزش مطالعات اجتماعی [دوره 1، شماره 2، 1398، صفحه 1-27]
-
راهبرد رویدادهای جاری
راهبردهای تدریس موثر در آموزش مطالعات اجتماعی [دوره 1، شماره 2، 1398، صفحه 1-27]
-
رسانههای جمعی
عوامل مؤثر بر آگاهی شهروندان از مفهوم حقوق شهروندی [دوره 1، شماره 2، 1398، صفحه 47-67]
-
رشتهی آموزش جغرافیا
تأملی بر شیوهی جذب و توزیع دانشجومعلمان رشتهی آموزش جغرافیا در دانشگاه فرهنگیان [دوره 1، شماره 2، 1398، صفحه 29-45]
ش
-
شناخت شناسی
بسط تئوری های شناختشناسی و دیدگاههای یادگیری در آموزش اثربخش جغرافیا [دوره 1، شماره 1، 1398، صفحه 33-56]
-
شهر خورموج
عوامل مؤثر بر آگاهی شهروندان از مفهوم حقوق شهروندی [دوره 1، شماره 2، 1398، صفحه 47-67]
-
شهروندی
عوامل مؤثر بر آگاهی شهروندان از مفهوم حقوق شهروندی [دوره 1، شماره 2، 1398، صفحه 47-67]
ع
-
عبدالجبار عتبی
شناسایی و نقد منابع تاریخی و نقش آن در آموزش تاریخ مطالعۀ موردی: تاریخ یمینی [دوره 1، شماره 1، 1398، صفحه 101-126]
-
علوم اجتماعی
آموزشِ مطالعات اجتماعی: رویکرد محافظهکارانه یا رویکرد تحولگرا [دوره 1، شماره 1، 1398، صفحه 57-76]
ف
-
فلسفه
فلسفۀ آموزش مطالعات اجتماعی در نظام تعلیم و تربیت جمهوری اسلامی ایران [دوره 1، شماره 1، 1398، صفحه 77-100]
گ
-
گردش علمی
ایجاد موقعیتهای یادگیری اثربخش در آموزش جغرافیا با استفاده از راهبرد آموزش ترکیبی و گردش علمی [دوره 1، شماره 2، 1398، صفحه 69-95]
م
-
محافظه کارانه
آموزشِ مطالعات اجتماعی: رویکرد محافظهکارانه یا رویکرد تحولگرا [دوره 1، شماره 1، 1398، صفحه 57-76]
-
مشارکت اجتماعی
عوامل مؤثر بر آگاهی شهروندان از مفهوم حقوق شهروندی [دوره 1، شماره 2، 1398، صفحه 47-67]
-
مطالعات اجتماعی
فلسفۀ آموزش مطالعات اجتماعی در نظام تعلیم و تربیت جمهوری اسلامی ایران [دوره 1، شماره 1، 1398، صفحه 77-100]
-
مطالعات اجتماعی
ارزیابی محتوای کتاب مطالعات اجتماعی پنجم ابتدایی از نظر میزان توجه به مؤلفههای مهارتهای اجتماعی بر اساس تکنیک آنتروپی شانون [دوره 1، شماره 1، 1398، صفحه 127-138]
-
منابع تاریخی
شناسایی و نقد منابع تاریخی و نقش آن در آموزش تاریخ مطالعۀ موردی: تاریخ یمینی [دوره 1، شماره 1، 1398، صفحه 101-126]
-
مهارت های اجتماعی
ارزیابی محتوای کتاب مطالعات اجتماعی پنجم ابتدایی از نظر میزان توجه به مؤلفههای مهارتهای اجتماعی بر اساس تکنیک آنتروپی شانون [دوره 1، شماره 1، 1398، صفحه 127-138]
ن
-
نظریه های یادگیری
بسط تئوری های شناختشناسی و دیدگاههای یادگیری در آموزش اثربخش جغرافیا [دوره 1، شماره 1، 1398، صفحه 33-56]
ی
-
یادگیری الکترونیک
ایجاد موقعیتهای یادگیری اثربخش در آموزش جغرافیا با استفاده از راهبرد آموزش ترکیبی و گردش علمی [دوره 1، شماره 2، 1398، صفحه 69-95]
-
یادگیری ترکیبی
ایجاد موقعیتهای یادگیری اثربخش در آموزش جغرافیا با استفاده از راهبرد آموزش ترکیبی و گردش علمی [دوره 1، شماره 2، 1398، صفحه 69-95]
عبارت مورد نظر شما با هیچ یک از موارد همخوانی ندارد